Thursday, January 29, 2009

Kembali berbakti di sekolah lama

Awal pg aku dah bersedia nak gi taklimat guru GSTT. 8.30am dah register. Jumpa la muka-muka yg dikenali. Dari jauh dah sengih-sengih pandang aku (azziati, asmah, shikin, masrina). Semangat betul. Surat watikah perlantikan diberi.haha. mcm dapat skrol lg skali.cek-cek dapat la ngajar skola lama aku dulu. malacca girls high school. shikin gelak dah (sbb dia tuh senior aku masa kitorg blaja kat skola ni). gelak tak cover..!
aku : abis la bebudak nih...
shikin : yer ar biar diorg. dah tokleh semunyik aper2 lg dah. semua tmpt2 secret kita dah lama tau..
Itu la kelebihan jadik ex-student. kat sini la aku dididik sampai la tahap mcm ni. harap2 tersenyum lebar la cikgu2 lama yg ajar aku dulu. (jgn diorang buli aku blk dah..haha)



2 comments:

xxxo said...

dah jadi chek-ek-gu la plak yerrr!!

nwayy, wish u all da best!!! :D

cik masliza said...

alamak..huhu..tenkiu la bebeh