Friday, October 9, 2009

Ewah ewah banyak cantik muka

Quite bengang dengan my hostel student kelas X sebab mempunyai idea yg bernas untuk balik rumah dengan alasan untuk menyiapkan paper work yang aku bagi. Nama aku gak nak disebut kat pentadbir. What da *******! Betul ke nak balik buat paper work?? Aku dah kata kalau susah sgt leh je send by email bila cuti nanti. Pusat akses buka ajer dikatanya tak buka. Cikgu IT lain dah ngamuk dah dengar. Bila bukak pusat akses byk yang bukan buat research tapi dok buat keja lain. Tak faham betul aku org byk bg alasan nih lar. Student kelas lain yang dok hostel tader byk songeh pun. Leh jer hantar on time. Dapat full mark lagi aku bagi. Tuhan jadikan kehidupan student kelas X nih susah sangat ke? Belum buat lagi pun dah kata susah. Ada datang jumpa? Hell no.Yang tak banyak complaint tu la yang slalu dapat markah penuh. Kelas lain ok jer. Malu lar. Nama jer student skola kluster tapi tader ciri-ciri peribadi cemerlang. Kalau la mcm nih attitude, where will you be next 10 years onwards? Shahirin sensei...pls give comment..

0 comments: