Sunday, January 3, 2010

Nenek tahu kau sakit

Aku datang rumah Kak Kin nak beri teh songket perasa laici yang aku beli kat Kea Farm Cameron. Dah pesan dengan dia kata aku nak datang. Baru bagi salam depan pintu rumah tiba-tiba bonda kak kin cakap macam tu. Mau tak terkejut aku. Aku sakit ke? Batuk biasa ada la. "Ha, nenek ada jual ubat ni nak." Rupanya aku tengok dalam rumah tu penuh dengan produk Herbalife. Adui nenek nih saja buat aku terkejut berok mak yeh. So funny. Orang tua ni lagi terer berlawak dari aku.

2 comments:

Fuchsia said...

ahaks. mula2 tadi ingatkan ko pegi jumpa bomoh ;p

cik masliza said...

haha..bomoh lak peginya..