Monday, July 11, 2022

Setelah 10 tahun berlalu

Assalamualaikum,
Banyak perkara telah berlaku dalam kehidupan saya sepanjang 10 tahun ini.
Allah terlalu baik dan kasihkan kita
Terlalu banyak peluang yang diberikan kepada saya
Tiada lagi nikmat Allah yang hendak saya dustakan.

Tahun 2017 saya direzekikan dengan seorang lagi hero yang comel mengisi keindahan hidup saya. Namanya Muhammad Haseef bin Mohd Faudzi. Alhamdulillah.

Tahun 2008 saya pernah menunaikan umrah. Saya mohon datang lagi ke Tanah Suci untuk  mengerjakan haji dan umrah. 

Tahun 2019 doa saya dan suami dimakbulkan. Kami dipanggil untuk mengerjakan haji dan umrah.
Sungguh... Menjadi tetamu Allah antara perkara yang membahagiakan saya. Setiap langkah saya bergantung sepenuhnya pada Allah.

Detik ini masih mencari keredhaanMu ya Allah
Aku lemah tanpa bantuanMu

0 comments: